Педагогикалық кеңес тақырыбы «Нәтижеге бағытталған білім берудегі тиімді педагогикалық технологиялар» » КГУ «Школа-гимназия №81» Управления образования города Алматы
Коммунальное государственное учреждение
"Школа-гимназия №81"
Управления образования города Алматы
Қабылдау бөлімі:
+7(727) 394-02-54
Есепші бөлімі:
+7(727) 394-93-33
Версия для
слабовидящих
» » » Педагогикалық кеңес тақырыбы «Нәтижеге бағытталған білім берудегі тиімді педагогикалық технологиялар»

26
март
2022

Педагогикалық кеңес тақырыбы «Нәтижеге бағытталған білім берудегі тиімді педагогикалық технологиялар»

Педагогикалық кеңес тақырыбы
«Нәтижеге бағытталған білім берудегі тиімді педагогикалық технологиялар»
26 март 2022 жыл
09.00. сағат
I БӨЛІМ
Күн тәртібінде:
Қаралатын мәселелер:
- Өткен №3 педагогикалық кеңестің шешімінің орындалуы
- Қазақстан Республикасының Президенті Қасым-Жомарт Тоқаевтың Парламент палаталарының бірлескен отырысындағы Қазақстан халқына «Жаңа Қазақстан: Жаңару мен жаңғыру жолы» атты Жолдауын (2022 жылғы 16 март) талдау.
Жауапты: тарих пәні мұғалімдері Шойтымова А.Ө., Камзаева А.Ж.
- Баяндама: «Нәтижеге бағытталған білім берудегі тиімді педагогикалық технологиялар»
Жауапты: Берденова К.А., Аширбекова Ш.С.
- III тоқсан бойынша білім сапасы мен үлгерім көрсеткішінің қорытындысы;
Жауапты: директордың оқу-тәрбие ісі жөніндегі орынбасары Байтуганова Б.А.
- Білім алушылардың білім жетістіктеріне мониторинг жүргізу қағидаларын бекіту туралы Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2021 жылғы 5 майдағы №204 бұйрығымен ұжымды таныстыру;
- 4 және 9-сынып білім алушыларының ББЖМ-ға дайындығы;
- Білім алушылардың білім жетістіктерінің мониторингісін (ББЖМ) қйымдастыру бағытындағы іс-шаралар жоспары;
- 11 сынып оқушыларының ЕНТ- дайындығы;
Жауапты: директордың оқу-тәрбие ісі жөніндегі орынбасары Альпенова Д.М.
- Әртүрлі мәселелер.

Педагогикалық кеңесті ұйымдастырушы, директордың бейінді істер жөніндегі орынбасары Ешмукамбетов А.О.
@altai_oralhan

ІІ БӨЛІМ
Семинар-тренинг
Педагог-тренер Ескендір Бестай
 

Осы беттің QR-коды:
QR-код этой страницы: